Pretraži
Emory Motorsports je napravio senzaciju u obliku klasičnog dizajna Porschea 356

Emory Motorsports je napravio senzaciju u obliku klasičnog dizajna Porschea 356

Objavljeno: 06/11/2018 / Autor: Mihael / Foto: Emory Motorsports

Za ovu prelijepu kreaciju, zaslužan je Emory Motorsports, tvrtka specijalizirana za preradu starih Porschea, osobito model 356 koji je srce i duša najpopularnije serije Porschea u povijesti, legendarnog 911.

Tvrtka Emory Motorsports osnovana je 1996. godine u Sjedinjenim Američkim Državama. Osnivači su bračni par Emory koji su se odlučili na ovakav poslovni potez sa tek nekoliko naoko jednostavnih ciljeva. „Slaganje“ najprepoznatljivijih Porschea 356 je na prvom mjestu!

Ideja nije samo u restauraciji ovih legendarnih automobila već u postizanju stanja praktički boljeg od onog u kojem su ti automobili izašli sa proizvodne trake Porschea prije 50-ak godina.


Emory Motorsports Porsche 356

Emory Motorsports Porsche 356

Emory Motorsports Porsche 356


Tajna je u osebujnoj personalizaciji, velikoj posvećenosti detaljima te vrhunskoj završnoj obradi. Razumljivo, sve se radi ručno a Rod Emory, snažnija polovica osnivačkog bračnog para, kao glavni odgovoran za ove predivne limene kreacije svoj posao radi isključivo po narudžbi vlasnika 356-ice.

Do sada je preradio i uredio 170 Porschea 356 i starih 911-ica, poznatijih pod imenom „Outlaw“ kada napuste Rodovu radionicu. Pored toga, restaurirao je i nekoliko primjeraka starih trkaćih Porschea 904, 906 i 908.

Porsche 356 iz naše priče, koji je vlasništvo slavnog glazbenika Johna Oatesa, počeo je svoj životni vijek 1960. godine kao Porsche 356B Cabriolet. Nakon temeljite prerade od strane Roda Emorya, 356B je dobio prednji kraj od modela 356A a isto tako i stražnji kraj.

Pored toga stavljen mu je čvrsti krov koji je u cijelosti sklonjiv a s obzirom da je i manjeg volumena, cijela silueta ovog malenog Porschea 356 još je dodatno dobila kompaktni izgled.

Automobil je pogonjen praktički novim, 2.4-litrenim benzinskim rednim četverocilindrašem izvedenim na osnovi 3.6-litrenog motora iz generacije 964 Porschea 911, s prijelaza 1980-ih na 1990-e. Snaga od 200KS za suvremene pojmove ne djeluje tako impresivno ali kada uzmemo u obzir malu masu ovog djedice od samo 839 kg, ergela od 200 KS zvuči i više nego dovoljno za osmijeh od uha do uha.

Kakav bi to Porsche u 21. stoljeću bio da nema četiri dobre šlape, zato nas niti ovaj neće iznevjeriti kada su zavoji u pitanju. Pirelli P Zero Rosso gume na 16-inčnim felgama drže 356-icu prikovanu za asfalt dok disk kočnice daju zavidnu kočionu silu.


Pogledaj galeriju


Emory Motorsports Porsche 356

Povratak na vrhpointer
Zatvori X