Pretraži
Ova dva Mustanga Fastbacka nude dvije različite priče – i dvije poprilično različite cijene!

Ova dva Mustanga Fastbacka nude dvije različite priče – i dvije poprilično različite cijene!

Objavljeno: 19/08/2019 / Autor: Petar Bondek / Hrđava legenda ili restaurirani klasik? Razlika je ogromna...samo u cijeni!

Kao što svaki vlasnik Lancije Delte Integrale ili Alfe Romeo GTV dobro zna, kupnja klasičnog automobila je najkraći put do razvoda braka, bankrota i otuđivanja od prijatelja, uz koju droga i alkohol s vremenom počinju zvučati kao bolji životni izbori…no, što ako baš MORATE imati određeni model iz povijesti? Uvijek postoje dvije opcije – skuplja i jeftinija…

Vjerojatno znate da je procurila vijest da će početkom 2020. godine (02.-12. siječnja) aukcijska kuća Mecum u Kissimmeeju licitirati originalni highland zeleni Ford Mustang Fastback iz 1968. koji je glumio sa Steveom McQueenom u Bullittu.

 

Da, ovo je savršeno vrijeme da s prijateljima počnete planirati otmicu vlastite bake – naravno, ukoliko je djed bio veleum londonske pljačke Hatton Garden Safe Deposita 2015….

 

Nije da požurujemo, ali siječanj samo što nije stigao…

 

Miss Korozije i Doga Trans

Da, iako ga je (drugi) vlasnik Robert Kiernan Jr. kupio 1974. za 6.000 dolara i dvaput odbio ponude Stevea McQueena za otkup, procjenjuje se da bi legendarno Zelenko mogao otići za četiri milijuna dolara, baš takav kakav je, hrđav, oronuo, s više hrđe nego prikaza zelene visoravni na karoseriji.

Njegov blizanac sa zaštitinim kavezom nije preživio snimanje filma, no prošle godine je Zelenko za krupne kadrove osvanuo u Detroitu u rukama Robertovog sina Jamesa, i otada se ne skida s naslovnica! Obitelj Kiernan ga nije štedjela, doslovce ga je Fastback plakao za danima kad ga je King of Cool ganjao po Russian Hillu.

Još gore, umjesto Stevea za upravljaču, legendarni Fastback je prevozio harlekinsku dogu i namirnice, poput najobičnijeg monovolumena.

Naravno, tko isklešira četiri milijuna dolara (ili više?) ziher s njim neće obilaziti jadransku magistralu, stoga stanje karoserije i dlakavog interijera i nije krucijalno…

Pogledaj galeriju

 

1965 . – Najbolja godina za burgundac?

Ovaj sočni Fastback je proveo život u Nevadi, Kaliforniji i od nedavno u Texasu, što je idealno za klasični automobil osjetljiv na koroziju. Najveći dio vremena je proveo u vinogradarskoj Kaliforniji, pa stoga ni boja ne čudi – Vintage Burgundy Metallic, naravno. Naši prijatelji iz Missourija, Daniel Schmitt & Co. Classic Car Gallery su ga još stavili na akcijsku ponudu – za ravno 49.900 $, što je doslovce smiješan novac za ovakav predivni klasik sa cca 156.000 km!

Njegov 289CI V8 reži iz svih 255 grla, svaki detalj/materijal je u savršenom stanju, restauriran je do posljednjeg detalja i stvarno nudi najbolje šnite američke pite! Sve neizostavno je tu; 14” čelične felge, drveni volan, servo, originalni priručnik, a sve je identično kao 20. siječnjj 1965. kad je ovaj ljepotan napustio tvornicu u kalifornijskom San Joseu. Hmm, i da, sve je spremno za guštanje po magistrali! Šasija mu čvrsta, debela dva prsta…

Dobro promislite kad ste posljednji puta vidjeli ovako jeftin i neodoljiv klasik iz 1965.?

 

Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X