Pretraži
Dosta nevjerojatno ali Nijemci ozbiljno razmišljaju o zabrani SUV-ova u gradovima.

Dosta nevjerojatno ali Nijemci ozbiljno razmišljaju o zabrani SUV-ova u gradovima.

Objavljeno: 10/09/2019 / Autor: Mihael / Foto: BMW

Najpopularnija klasa automobila na svijetu, urbani terenac SUV, možda broji posljednje dane na ulicama njemačkih gradova. Sve je krenulo nemilim događajem, prometnom nesrećom u kojoj je život izgubilo četvero ljudi među kojima je bilo i manje dijete.

Vozač Porscheovog SUV-a je u bjesomučnoj vožnji naletio na troje odraslih i jedno dijete koji su se kretali nogostupom. Zbog neprilagođene brzine, SUV je pokosio i semafor na svome putu te se potom zaustavio nakon naleta na pješake. Vrlo brzo nakon toga krenule su kritike i optužbe na račun SUV-ova u cijelosti a najglasniji su u tome članovi stranke Zelenih, inače moćne političke opcije u Njemačkoj.

Primjerice dugovoječni sporazum o proizvodnji njemačkih serijskih automobila sa ograničenjem brzine na 250 km/h je maslo Zelenih. Sada ti isti Zeleni se organiziraju u nepolitične skupine, kritizirajući nesreću koja se odvila u Berlinu. Navodno pretičuići kolonu, vozač Porschea je izgubio kontrolu nad nautomobilom, pregazio rub nogostupa kao od šale te usmrtio četvero ljudi.


Nijemci protiv SUV-a

Nijemci protiv SUV-a

Nijemci protiv SUV-a


Zeleni primjećuju problem u tome što su SUV-ovi znatno viši od normalnih osobnih automobila te ujedno imaju i puno veću masu. Zbog svega toga, smatra ih se velikom opasnošću u prometu. Čak je i gradonačelnik berlinske četvrti u kojoj se nesreća dogodila kritizirao SUV-ove u gradu. Nazvao ih je gotovo oklopnim vozilima te istaknuo kako im nije mjesto u gradu.

Ne iznenađuje ako kažemo da su i neki istaknuti ljudi Greenpeacea kritički komentirali SUV-ove nazivajući ih ubojicama klime i prirode. Prozvani su se mogli osjećati svi proizvođači automobila koji sa svojim novim SUV-ovima pokušavaju ugrabiti što već dio kolača na tržištu.

Nažalost, čini se da svi gledaju svijet kroz ružičaste naočale sve dok se ne dogodi neka loša stvar poput ove nesreće sa efektom hladnog tuša. Nadajmo se da će Njemačka biti i primjer drugim državama u promjeni regulacije veličine i mase vozila dopuštenih na cestama a prije svega u gradovima.


Pogledaj galeriju


Nijemci protiv SUV-a

Povratak na vrhpointer
Zatvori X