in

Kakva zvijer! Stigao je novi Audi RS6 Avant: Teško ga je zanemariti

Audi RS6
Foto: Screenshot

Talent Audi RS6 Avanta leži u tome što kombinira sjajnu brzinu, vrhunsku profinjenost i elemente najnovije tehnologije, a pritom sadrži dovoljno prostora za čitavu obitelj i prtljagu te za opuštajuću udobnost. Pruža djelić stare škole najnovijim, modernim SUV-ovima. Audi je jasno odlučio stati na kraj ogromnom skoku u snazi iz prethodne generacije RS6, ali je uveo blagi hibridni sustav koji radi zajedno s 4.0-litrenim twin-turbo V8 agregatom. Audi RS6 nije najoštriji ili najdinamičniji super karavan, ali ako tražite jedan automobil koji bi pokrio mnoge nedostatke mnogih automobila, teško je zanemariti ovaj Audi.

Izraz „automobil s kojim dobivate sve” često se koristi u relaciji s brzim automobilima poput Audija RS6, i to s razlogom. Audi ima pravi pedigre na ovom području – ponajviše s modelom RS 2 (razvijenim uz pomoć Porschea 1994), zatim 4.2-litrenim B8 RS 4 Avantom s V8 motorom iz 2005. te, tko bi mogao zaboraviti, RS 6 iz 2008. koji je sa svojim prethodnikom predstavljao veliki skok u snazi s Twin-turbom 5.0-litrenim V10 agregatom od 572 KS-a koje su mu pomogle da odradi dionicu od 100 metara u samo 3.6 sekundi. Nije loše za karavan od dvije tone… Sada najnoviji RS 6 nastavlja isti običaj.

Audi RS6 sada je u četvrtoj generaciji i, iako je recept uglavnom nepromijenjen, mnogo je više tehnologije uloženo u ovo super izdanje. Uveden je 48-voltni blagi hibridni sustav koji pomaže 4.0-litrenom V8 benzinskom motoru i poboljšava učinkovitost. Automobil se temelji na konvencionalnom A6 Avantu.

Audi je uveo multilink ovjes postavljenim sprijeda i straga, s prilagodljivim zračnim ovjesom kao standardom. Vrhunski Vorsprung modeli dolaze sa RS plus sportskim ovjesom koji ima dinamičnu kontrolu vožnje, pomažući u smanjenju nagiba karoserije i nagiba u sportskim načinima vožnje. Ključni rival Audija RS6 dolazi iz Mercedes-AMG-a, u obliku superbrzog E63 S Estatea. Iako nudi još veću snagu pri 604 KS-a, iznutra nije tako udoban niti toliko kvalitetan kao RS6 jer se doima malo sirovije.

Cijene za RS6 počinju od nešto više od 800.000 kuna, dok za Carbon Black izdanje morat ćete platiti dodatnih 70.000 kuna. Vrhunska verzija Vorsprunga košta nešto više od 950.000 kuna i, poput Black Editiona, sjedi na 56-centimetarskim aluminijskim naplatcima umjesto na 53-centimetarskim kotačima standardnog automobila. Sve verzije koriste osmostupanjski automatski mjenjač.

Članak objavio Luka Petkovic

radari u Hrvatskoj

Radari u Hrvatskoj: Ukupno je 270 kućišta, a mi navodimo sve lokacije

Golf 8

Ovo je, izgleda, i službeno novi VW Golf 8