Pretraži
Dan Zvijeri? Stigao je Novi Audi RS6 Avant – izgleda potpuno u skladu sa 600 KS i 800 Nm!

Dan Zvijeri? Stigao je Novi Audi RS6 Avant – izgleda potpuno u skladu sa 600 KS i 800 Nm!

Objavljeno: 21/08/2019 / Autor: Petar Bondek / Photo: Newspress

Novi Audi RS6 Avant : Zaključajte žene i djecu, stigao je novi RS6! Sve na njemu je ogromno, brutalno i zastrašujuće – baš kako volimo!

Stvarno nisu mogli jasnije naglasiti te ovalne haubice straga, zar ne? Nema šanse da zamijenite ovog monstruma zamijenite za TDI-ja Avanta, čak i da isključite zvuk!

 

Novi Audi RS6 Avant : Audi Milde Sorte Brutala

 

Novi Audi RS6 Avant

Za dizajn smo znali da nas neće razočarati, uvijek možete staviti božićnicu na zastrašujućeg RS6 s očnjacima, no što je sa rikom? Za nju je zadužen mild hybrid4.0 TFSI twin-turbo V8  sa 600 KS i 800 Nm. Strahovito snažno i lako se pamti, i da – potpuno je u skladu s najagresivnijim RS6 svih vremena.

Četvrta generacija RS6-ice je najčišći izdanak Vorsprung durch Technik filozofije u 25 godina postojanja te sjajne značke, a ogromne 21-colne felge koje čuče u četiri centimetra proširenim dupljama sa svake strane doslovce prijete svim automobilima ispred sebe. Da RS6-ici date ljudski oblik, vjerojatno bi izgledao poput Jacka Reachera (originalnog literarnog, plavokosog- od 196 cm, ne filmskog Toma Cruisea), jednostavnog bivšeg vojnog policajca u borbi protiv globalnog kriminala, pokrivenog tetovažama i uvijek spremnog za barske tučnjave.

Novi Audi RS6 Avant

Pogledajte samo te RS Matrix LED laserice – te nikada ne trepću! Ne posustaje ni okretni moment – surfanje na tsunamiju od 800 Newtonmetara između  2.050 and 4.500 o/min vjerojatno uzrokuje instant-ovisnost!

 

Do stotke mu treba smo 3,6 s, a do 200 km/h iznenađujućih 12. Da, u ovom Audiju ste samo 12 sekundi udaljeni od mijenjanja pelene za odrasle!

 

Twin turbo uz pomoć 48V glavnog el. sustava kombinira maksimalne performanse i ekonomičnost – uz MHEV tehnologiju je moguća ušteda od 0,8 l/100 km. Nije malo. Za štednju se brine i Cylinder on Demand (COD) sustav koji pri niskim okretajima deaktivira drugi, treći, peti i osmi cilindar, a za ozvučenje Audi drive select system, preko kojega možete birati  između RS1 i RS2 zvučne kulise, s tim da je Jedinica zadužena za party, a Dvojka za suptilnost.

Osambrzinski tiptronic ima novi Launch Control koji preko mehaničkog diferencijala raspoređuje okretni moment. Novi ovjes, prtljažnik od 565 l / 1.680 l, još prostraniji interijer, podesivi zračni ovjes i balističke performanse čine ovaj Audi klasom za sebe.

Nitko drugi ne nudi toliko prostora i umobolnih performansi u istom paketu!

 

Pogledaj galeriju

Novi Audi RS6 Avant

Povratak na vrhpointer
Zatvori X