Pretraži
Dacia gasi Lodgy monovolumen u zamjenu za novi SUV sa sedam sjedala

Dacia gasi Lodgy monovolumen u zamjenu za novi SUV sa sedam sjedala

Objavljeno: 03/06/2020 / Autor: Mihael / Foto: Dacia

Dacia priprema SUV sa sedam sjedala – Dacia Lodgy, sudeći po informacijama dostupnima na internetu, odlazi u povijest a trebao bi ju zamijeniti novi model SUV-a sa Škodom Kodiaq na nišanu. Odlična prodaja Dacijinog Dustera širom Europe, navela je Daciju na razmišljanje o promjenama u svojoj modelskoj ponudi. Tijekom 2019. godine, Dacija je prodala 220,167 Dustera na europskom tržištu što samo potvrđuje veliku potražnju za SUV-ovima svugdje u svijetu pa i u Europi.

S druge strane, praktični monovolumeni su odavno izgubili tržišnu bitku protiv svojih rođaka povišenog podvozja. Dacia Lodgy se u Europi 2019. godine prodavala prilično slabo, barem uspoređujemo li njene prodajne rezultate sa prodajom popularnog Dustera. Dacia je uspjela uvjeriti tek 28,994 kupca u Europi da je Lodgy upravo automobil za njih.

Francuski mediji pišu o novoj Daciji kao novom modelu SUV-a, vrlo vjerojatno sa tri reda sjedala što bi se konkretno prevelo u kapacitet od sedam putnika, uključujući vozača. Ukupna duljina automobila ne bi trebala bitno prelaziti 4,500 milimetara, što bi značilo da će Dacijin novi SUV biti jedan od kompaktnijih automobila sa sedam sjedala.


Dacia priprema SUV sa sedam sjedala

Dacia priprema SUV sa sedam sjedala

Dacia priprema SUV sa sedam sjedala


 

Dacia priprema SUV sa sedam sjedala

Uzmemo li u obzir informaciju da bi se za platformu ovog automobila trebala koristiti ona oznake CMF-B, na kojoj su inače izvedeni novi modeli Renaulta Clija i Captura te najnovija inkarnacija Nissana Jukea, jasno je da se radi o kompaktnijim automobilima. U odnosu na Duster, novi sedmerosjed bi dakle trebao biti dulji barem 20-ak centimetara. Više mjesta u kabini bi osim u duljini trebalo biti postignuto i uglastijim dizajnom karoserije gdje će se dobiti na prostoru na svim poljima.

Motorizacija drugog po redu modela SUV-a u Dacijinoj ponudi bi trebala biti za početak riješena na već poznati način, koristeći 1.0-litrene i 1.3-litrene TCe turbobenzince a usporedno s time ispod haube će sa naći Europljanima dragi 1.5-litreni dCi turbodizelaš. Nešto kasnije bi se ponuda motora trebala upotpuniti 1.6-litrenim turbobenzincem sa hibridnom tehnologijom koji je prvotno predstavljen u novoj generaciji Renaulta Clija. Taj motor razvija 140 KS a dolazi uz 1.2 kWh bateriju.


Pogledaj galeriju


Dacia priprema SUV sa sedam sjedala

Povratak na vrhpointer
Zatvori X