Pretraži
Čak ako i ne volite strujiće, morate priznati da ova prerada izgleda fantastično, romantično, sexy…dopuni niz

Čak ako i ne volite strujiće, morate priznati da ova prerada izgleda fantastično, romantično, sexy…dopuni niz

Objavljeno: 01/11/2018 / Autor: Mihael / Foto: Icon

Ne sviđa vam se Teslin dizajn ali vam se sviđa ubrzanje i ekonomičnost? Imamo rješenje za Vas! Tipično američki dizajniran Mercury Coupe iz 1949. godine.

Ispod površine to je sve samo ne stari postratni Mercury. Pogonjen je s dva električna motora koji daju maksimalnu snagu od 406 KS i 637 Nm okretnog momenta. Uzmimo u obzir da je isporuka snage i okretnog momenta kod elektromotora praktički trenutna, ove brojke tada izgledaju jako ozbiljno.

Struja u dva električna motora dolazi iz Teslinih baterija klasifikacije Tesla Performance sa 85 kWh. Cijela paleta tih baterija pravilno je i planski raspoređena duž cijelog automobila kako bi se osigurala što bolja raspodjela mase.


1949 Mercury Coupe na struju

1949 Mercury Coupe na struju

1949 Mercury Coupe na struju


Za ovu nesvakidašnju kombinaciju zaskužne su tvrtke Icon i Stealth EV koje su spojile stari američki kupe sa modernom tehnologijom iz Tesle. Kako bi ostali ipak vjerni starom Mercuryu, patinu i ostale znakove odmakle dobi nisu dirali, što mu daje poseban šarm, pogotovo kad vas opere na zelenom na semaforu!

Icon koji je najviše zaslužan za ovaj Mercury Coupe, ugradio je čak dva priključka za punjenje baterija, jedan se nalazi ispod prednje tablice dok se drugi nalazi na inače uobičajenom mjestu otvora rezervoara, dok je u ovom oldimeru još kucalo benzinsko srce.

Za punjenjenje je potrebno svega 90-ak minuta što će starom Mercuryu osigurati domet od oko 250 do 300 kilometara. Cijeli pogonski sklop dolazi opremljen sa kompjuterskim nadzorom koji štiti baterije od prepunjavanja i osigurava optimalnu temperaturu rada cijelog sustava.

Kako ispod haube ne bi ostala velika, bezdušna praznina, gdje se prije nalazio stari V8 motor zapremine 4.2 litre, u Iconu su se zaigrali te izradili aluminijsku konstrukciju koja prilično uvjerljivo oponaša karakteristični V8 motor. Ujedno je ta konstrukcija iskorištena i kao kućište za dio akumulatorskih baterija.


Pogledaj galeriju


1949 Mercury Coupe na struju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X