Pretraži
Bugatti Chiron Pur Sport izašao je na testnu stazu kako bi dodatno isklesao svoje mišiće

Bugatti Chiron Pur Sport izašao je na testnu stazu kako bi dodatno isklesao svoje mišiće

Objavljeno: 16/05/2020 / Autor: Mihael / Foto: Bugatti

Bugatti Chiron Pur Sport – Bugatti je na ovogodišnjem virtualnom izdanju autosalona u Ženevi predstavio svoj Chiron Pur Sport, također u digitalnoj verziji. Ono što je važno naglasiti pri tome jest da ova verzija Chirona nije još samo jedan šminkerski naziv za formalno potpuno isti automobil. A ne, koliko god Chiron bio poseban sam po sebi, Pur Sport verzija je nešto sasvim drugo, tako barem tvrde svi u glas iz Bugattija.

Chiron Pur Sport teži 50 kilograma manje od modela na kojem se temelji a pri tome ostaje opremljen brutalnim i neumoljivim 8-litrenim W16 čudovištem sa četiri turba. Ono po čemu se Pur Sport doista razlikuje od ostalih Chirona jest negova aerodinamika i vozne karakteristike.

 



 

Netipično za Bugatti, Chiron Pur Sport ne mari za najvećom brzinom. Štoviše, ovaj automobil ima i mjenjač skraćenih prijenosnih omjera kako bi imao što bolje ubrzanje na uštrb maksimalne brzine. Aerodinamike radi, ona je orinetirana na što veću količinu potiska prema cesti jer da bi automobil bio brz kroz zavoje, treba u njima dobro i čvrsto ležati.


Chiron Pur Sport na proljetnom testu

Chiron Pur Sport na proljetnom testu

Chiron Pur Sport na proljetnom testu


 

Bugatti Chiron Pur Sport

Za to se kod Chirona Pur Sport brine golemo stražnje krilo koje daje fantastičan potisak a ujedno štedi 10 kilograma mase u odnosu na hidraulički pomični spojler kod „običnog“ Chirona. Stražnji difuzor je također temeljito preuređen ne bi li omogućio više potiska kao i tzv. prednji splitter smješten u prednjoj maski.

Sve to nabrojano, dodatno će začiniti promo materijale koje će čitati 60 sretnika koliko ih već čeka na svoj novi Chiron Pur Sport vrijedan 3 milijuna Eura. Čitajući sve ovo možda biste pomislili da ova neobična verzija Chirona ne može ići brzo po ravnici, ali prevarili biste se.

Brzina mu je elektronički ograničena ali umjesto na standarno „autobahnskih“ 250 km/h, Chiron Pur Sport se zaustavlja tek na 350 km/h! Snaga ostaje ista uz 1,500 KS i 1,600 Nm okretnog momenta.


Pogledaj galeriju


Bugatti Chiron Pur Sport

Povratak na vrhpointer
Zatvori X