in

Mercedes G klasa: Spoj šarma stare škole i nove tehnologije

G klasa
Foto: Screenshot

U svijetu SUV-ova i crossovera, Mercedes G klasa nevjerojatno je jedinstven i pun šarma. Nije jeftin, ali Mercedes je pažljivo upravljao evolucijom ovog kultnog off-roadera, ostavši vjeran njegovom izvornom dizajnu, dok je nadogradio pogonsku opremu i poboljšao unutrašnjost. Ustvari, raskošna kabina jedna je od istaknutih značajki G-Wagena, kojoj pomaže par ogromnih zaslona za informiranje i zabavu. Zadržao je svoje legendarne terenske sposobnosti, ali sada je daleko bolji za vožnju po cesti. Zahvaljujući svom V8 motoru, G 63 je najzabavniji, ali G 350 d izbor je za one koji imaju jedno oko na kućnom budžetu. Ekskluzivnost je zajamčena ako se odlučite za ovu njemačku ikonu.

Ažuriranje prošle godine – najopsežniji remont

Malo vozila koja su za prodaju mogu doseći vrtoglave visine legendarnog modela – Mini, Buba, Defender i Mustang četiri su imena koja padaju na pamet, ali Mercedes G klasa (bivši G-Wagen) može podići kvalitetu automobilskih ikona, dok je verzija iz 2018. također postavila nove standarde kvalitete i sposobnosti vožnje.

Lansiran 1979. godine, Gelandewagen popeo se na svaku planinu i prešao svaki potok, te osigurao prijevoz širokom spektru publike, uključujući vojsku, šumare, vatrogasce, pa čak i Papu. U novije vrijeme, postao je 4×4 izbor za bogate i slavne, a Mercedes je presretan da njeguje neku vrstu holivudskoga glamura.

Slično poput Land Rover Defendera i Jeep Wranglera, G klasa razvila je vjerne sljedbenike, unatoč tome, kako to možemo reći, nije bila mehanički najprofinjenije vozilo. Održan je relativno svjež zahvaljujući nizu malih promjena, ali ažuriranje za 2018. najopsežniji je remont ikada. Zapravo, to je prilično potpuni redizajn. Pametno, Mercedes je zadržao kultni oblik, ali su sve karoserije potpuno nove. Rezervni kotač na stražnjoj strani i okrugla prednja svjetla najvidljivije su naznakae G-ovom naslijeđu.

Jedan od najboljih interijera modernog doba

G 350 d pokreće 3,0-litreni redni šestero dizel koji proizvodi 282 konja, dok 4,0-litreni twin-turbo V8 u G 63 razvija monstruoznih 577 konja. Zahvaljujući povećoj težini i aerodinamici automobila, vjerojatno je najbolje da ne razmišljate o štedljivosti goriva. Čak ni G 350 dizel vjerojatno neće isporučiti mnogo više od 25 mpg.

Međutim, kritizirati G klasu zbog njezine kataloške cijene značilo bi promašiti poantu ovog kultnog off-roadera. Ne samo da izgleda nevjerojatno, već je također blagoslovljen jednim od najboljih interijera modernog doba, pri čemu Mercedes uspješno spaja šarm stare škole s novom tehnologijom.

Članak objavio Luka Petkovic

Tomos

Tomos odlazi u povijest: Bilo je čarobno živjeti s tobom

Mazda 3

Nova Mazda 3: Među najsigurnijim obiteljskim automobilima