Pretraži
BMW M5 by Manhart : Nabildani 4,4 litreni biturbo V8, opako urlanje iz ispušnih cijevi i hrpa karbonskih modnih dodataka su zapravo pomoćna sredstva da što ozbiljnije shvatite atletske potencijale novog M5

BMW M5 by Manhart : Nabildani 4,4 litreni biturbo V8, opako urlanje iz ispušnih cijevi i hrpa karbonskih modnih dodataka su zapravo pomoćna sredstva da što ozbiljnije shvatite atletske potencijale novog M5

Objavljeno: 07/07/2018 / Autor: Vozim HR /

BMW M5 by Manhart : Tko kaže da serijski F90 M5 nije dovoljno dobar/brz/snažan/poseban vjerojatno nije normalan. Radi se o legalnom čudovištu s biturbo V8 motorom i performansama koje prije nekoliko desetljeća nisu imali ni lovački zrakoplovi. Manhart nije samo pobacao MHTronik dodatni ECU, nabacio novi ispušni sustav, 20 mm niže KW oprugei dva para 21“ Concave One felgi. Cijeli automobil kod svakog dobrog tunera mora raditi kao spoj svih skladno složenih dijelova.

Naravno, najveći gaf koji jedan tuner može napraviti je maknuti nešto što je serijsko i dobro, pa je ostatak mehanike klasično BMW – ovski. Bit cijelog Manhart tuninga je da sad M5 izgleda potpuno u skladu sa svojim performansama – opako. Takve su i performanse – MH5 700 ubrzava od 100 do 200 km/h za 5,9 sekundi. Uživajte u matematici, meni je doživotno zabranjeno…




Osim ispušnog sustava od nehrđajučeg čelika treba spomenuti obilno korištenje karbonskih vlakana; od prednjeg i stražnjeg spojlera do vrlo naglašenog difuzora. Kad kažem „naglašenog“ mislim na mrvicu decentnijeg od onog na Zondi R. Boja je fantastično pogođena – funkcionira fantastično svugdje –od spomenute Pagani Zonde R, preko dresa Real Madrida iz 2012, do Trans Am –a iz „Smokey&The Bandit“.

Da li je M5 trebao 123 konja viška? Pa, taj plus neće nikome škoditi, bar ne ništa više od serijskih 600…




Pogledaj galeriju

BMW M5 by Manhart

Povratak na vrhpointer
Zatvori X