Pretraži
BMW je spreman za budućnost na četiri i dva kotača. Sve izgleda baš kako treba

BMW je spreman za budućnost na četiri i dva kotača. Sve izgleda baš kako treba

Objavljeno: 26/06/2019 / Autor: Petar Bondek / Photo: BMW AG

Ono što je bitno je činjenica da obožavatelji BMW-a mogu mirno spavati – budućnost bavarskog oznaka je u najboljim mogućim rukama!

 

What’s NEXT?

 

Veći broj kotača ima prednost – Vision M NEXT me stvarno veseli, bar u onoj mjeri koliko me može veseliti BMW bez šest cilindara pod poklopcem motora! Da, stvarno se uvelike oslanja na legendarni BMW Turbo/M1, pogotovo straga, dok ostatak izgleda kao evolucija dizajna poznatog s i8.

Ono što je cilj ove podosta uranjene dizajnerske inicijative je fokus na vozački užitak, u toj mjeri da ljudi koji se mrze voziti uz supertiho zujanje jednostavno zaborave na vrstu pogona dok uživaju za upravljačem. DA, i on je poprilično poseban…

Ekipa Domagoja Đukeca je odlično obavila posao – sjajan mix retro i futuro dizajna izgleda kao da sutra može u serijsku proizvodnju. Ono što veseli je vjerojatnost da će se svidjeti i obožavateljima BMW klasika! Power PHEV sustav nudi izbor između stražnjeg i AWD pogona, a možete birati između električnog i hibridnog pogona – 441 kW/600 KS omogućuju maksimum od 300 km/h i ubrzanje od 0-100 km/h za 3,0 s. Za prolazak V12 benzinaca možete koristiti i BOOST+ mod… Autonomija u električnom modu iznosi 100 km, što ovom sportašu daje i svakodnevnu, praktičnu širinu.

 

Električni boxer

Nemoguće je pregaziti tradiciju dugu 80 godina i jednostavno okrenuti novi list. Jednostavnije je upotrijebiti tradiciju i dati joj novu vrijednost – BMW se upravo zato nije odrekao svog boksača, nego mu je dao novi život! Centralno mjesto zauzima baterija, jer je elektromotor vrlo kompaktan – nalazi se ispod baterije, a baterija mora ležati  što niže.

Koncept poznat još s R32 Maxa Fritza iz 1923. se poštuje i ovdje, samo što se u strujanju zraka ne nalaze rebra za lakše hlađenje cilindara nego elementi rashladnog sustava. Kardan je na DC Roadsteru povezan direktno s elektromotorom, pa se i tu poštuje bitan dio tradicije! Aluminijski okvir daje vrlo agresivne konture, a LED rasvjeta dodatno naglašava dizajn koji se nikom nema namjeru ispričati – radi se o najinovativnijem BMW-u na dva kotača još od K1 1988…što je kompliment sam za sebe!

 

Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X