Pretraži
BMW električni automobili u ofenzivi – najavljeno 12 potpuno električnih vozila do 2025. godine

BMW električni automobili u ofenzivi – najavljeno 12 potpuno električnih vozila do 2025. godine

Objavljeno: 10/09/2017 / Autor: Vozim HR / Foto: BMW

BMW Grupa će do 2025. godine u ponudi imati 25 elektrificiranih vozila, uključujući i 12 potpuno električnih vozila

BMW je ovaj veliki pothvat najavio tijekom priprema za otkrivanje novog modela s nultom stopom emisije štetnih plinova na sajmu automobila u Frankfurtu.

Izvršni direktor BMW-a, Harald Krueger, novinarima je također odao da će BMW električni automobili imati domet i do 700 km.


BMw i5


BMW će sajam u Frankfurtu iskoristiti kako bi otkrio novi električni automobil s četiri vrata, smješten između i3 gradskog modela i i8 plug-in hibridnog sportskog automobila, izjavio je Krueger.

Model s četiri vrata,  krio se od javnosti, a u prodaji bi se trebao naći do 2021. godine. BMW je odbio objaviti ime novog modela, iako su mediji prilično sigurni da će se zvati BMW i5.

“Povećat ćemo udio elektrificiranih modela u svim brendovima i serijama modela. I, da, to uključuje Rolls-Royce brend i BMW M vozila”, dodao je Krueger.


BMW M1


BMW ulaže u tvornice kako bi omogućio svim svojim modelima da budu opremljeni sa svim varijantama pogona do 2020. godine, uključujući i potpuno električne varijante, ako se raširi potražnja za vozilima s nultom emisijom štetnih plinova.

BMW planira predstaviti električni Mini u Frankfurtu, koji će se u prodaji naći 2019. godine, a nakon njega će uslijediti prva i glavna električna verzija BMW-ovog brenda, X3 SUV, koji bi se na tržištu trebao naći 2020. godine.


MINI električni koncept


BMW planira da u budućnosti sva njihova BMW električna vozila pripadaju “i” podbrendu, objasnio je Krueger.

Nova tehnologija baterije koja omogućuje dulji domet olakšava ponovno oživljavanje “i” podbrenda, koji nije dobio novi automobil od i8 2014. godine.

“Željeli smo imati dovoljan raspon koji dolazi s novim skokom tehnologije”, rekao je Krueger


BMW i3


Potrošačka potražnja za i3, koji je lansiran 2013. godine, bila je slaba zbog zabrinutosti o njegovom ograničenom dometu i visokoj cijeni. No, s novim propisima koji stupaju na snagu, proizvođači automobila neće imati drugog izbora nego da učine električne automobile privlačnijima, pogotovo jer su se kupci počeli udaljavati od dizela nakon Volkswagenovog skandala.

“Okolina se mijenja te je puno napetija”, izjavio je glavni šef razvoja BMW-a, Klaus Froehlich, i dodao: “Zbog nečijih akcija, a naglašavam da je riječ tek o nekima, vjerodostojnost naše industrije je ozbiljno ugrožena.”


Pogledaj galeriju

BMW, koji je izgubio svoju krunu glavnog prodavača luksuznih automobila, a koju mu je preuzeo Mercedes-Benz, traži način kako da se vrati na vodeću poziciju. To uključuje i agresivniji pristup tehnologiji nove generacije, posebno električnim automobilima, jer europska pravila o zaštiti okoliša postaju od 2020. godine sve stroža.

Inače, BMW ima planove nalik onima Mercedesa, koji planira razviti svoj EQ podbrend.


Povratak na vrhpointer
Zatvori X