Pretraži
Blagi redizajn i jači V6 motor za novi VW Amarok 2016

Blagi redizajn i jači V6 motor za novi VW Amarok 2016

Objavljeno: 28/09/2016 / Autor: Vozim HR /

Volkswagen je za 2016 predstavio blago redizajnirani VW Amarok koji pravo iznenađenje zapravo skriva ispod haube. Umjesto trenutnog 2.0 TDI motora koji se na našem testu pokazao kao više nego zadovoljavajući, novi Amarok će pokretati 3 litreni V6 motori snage 161 KS, 201 KS i 221 KS. Osim povećanja snage, povećava se i okretni moment koji će u najjačoj verziji iznositi kamionskih 550 Nm nasuprot trenutnih 420 Nm koliko sada razvija najjači Amarok.

VW stručnjaci su unatoč povećanje kubikaže uspjeli postići respektabilnih  198  g/km emisiju CO2 što ih uz Euro 6 normu svrstava u sam vrh ljestvice eco friendly šesterocilindraša. Naravno ukoliko ne dođe do kakvog “emisija CO2” skandala u narednim godinama.


amarok_2016_motor


 

U ponudi će biti modeli samo sa stražnjim pogonom, model s prednjim pogonom i mogućnosti aktivacije pogona na sva 4 kotača te model s 4 Motion pogonom koji će se prodavati isključivu uz DSG mjenjač. Reduktor će kao i do sada biti moguć samo uz manualne mjenjače.

Iako iz VW-a nisu dali konkretan odgovor zašto napuštaju 2.0 motor, pretpostavka je da se s novom moto gamom žele približiti razmaženom Američkom tržištu. S druge strane, najava Mercedesa i BMW-a o ulasku na Pick-up tržište je dodatno motivirala VW da se probaju pozicionirati unutar “premium” pickup tržišta (ovaj izraz bi još prije par godina izazivao salve smjeha) kako bi zainteresirali bogatiju klijentelu.


amarok-image_02_urban


 

Izvana Amarok nije pretrpio značajnije promjene već je samo blago redizajniran. To se prvenstveno vidi na prednjoj masci, novo predimenzioniranim felgama (koje sigurno nisu namjenjene za ozbiljniji off road) te blažim promjenama na stražnjem kraju (malo drugačija štop svjetla).


Pogledaj galeriju

 

Većinu značajnijih promjena je doživjela unutrašnjost gdje je osim ozbiljnog redizajna primjetna još ozbiljniji pomak u kvaliteti. Iako ni prijašnjem modelu nije manjkalo kvalitetnih materijala čak ni u naj osnovnijoj verziji, sada je Amarok ipak podignuo ljestvicu. Nesumnjivo su ga na to nateraja doista luksuzna Nissan Navara i njen francuski brat također (Renault Alaskan).

Pa tako sada u Amaroku u najskupljoj Highline izvedbi možete naći puno udobnija i ergonomski kvalitetnija sjedala nego do sada, mekšu plastiku na instrument ploči, lijepše dizajniranu centralnu konzolu, veliki ekran osjetljiv na dodir te kvalitetniji audio sustav.


amarok-image-05_cockpit


 


 

Novi Amarok na Hrvatsko tržište dolazi krajem godine, u startu će u ponudi biti najslabiji i najjači model a s vremenom bi ponudu trebali upotpuniti i sa srednjim modelom kao i full teretnim verzijama sa samo dva sjedala.

Povratak na vrhpointer
Zatvori X