Pretraži
Audi priprema novi automobil. Naravno da će biti na struju i sa premium „šmekom“

Audi priprema novi automobil. Naravno da će biti na struju i sa premium „šmekom“

Objavljeno: 15/02/2020 / Autor: Mihael / Foto: Avarvarii / Audi

Audi planira u sljedećih nekoliko godina stvoriti izuzetno širok portfolio automobila, maksimalno iskorištavajući prednosti „članstva“ u VAG grupaciji. Sve od malih gradskih subkompakata do velikih poslovnih limuzina i urbanih terenaca. Ovdje prvenstveno govorimo o električnim automobilima koji su neizbježna budućnost svakog proizvođača ukoliko želi ostati konkurentan.

Prošlog proljeća VAG grupacija je predstavila tzv. MEB Entry platformu za električne automobile. Ona je predviđena za gradske kompakte do duljine oko četiri metra. Od tradicionalnih automobila, u tu veličinu bi otprilike spadali Volkswagen Polo, Škoda Fabia i Audi A1. Poanta te platforme je ponuditi konkurentne električne automobile koji će svojim vlasnicima nuditi izvrstan omjer uloženog i dobivenog.

 



 

Naravno, tu su i ključne performanse u smislu dometa s jednim punjenjem baterija i vrijeme punjenja baterija, što sve u paketu ne bi smjelo ograničavati slobodu prosječnog vozača kakvu mu osiguravaju autombili s unutarnjim izgaranjem. Isprva se smatralo da će MEB Entry platforma biti predviđena samo za Volkswagen, Škodu i Seata, kao proizvođače jeftinijih automobila unutar VAG grupe.


Audi subkompakt na MEB-u

Audi subkompakt na MEB-u

Audi subkompakt na MEB-u


Najnovije inofrmacije koje nam dolaze iz vrha Audija sada djelomično mijenjaju tu sliku jer se u cijelu priču namjerava uključiti i Audi u kontekstu svoje široke i sveobuhvatne ponude automobila u bliskoj budućnosti. Ipak, prvi na redu i glavni zadužen za razvoj MEB Entry platforme je Seat od kojeg se očekuje da na tržište izbaci prvi električni subkompakt do kraja 2022. godine. Ciljana cijena bi trebala biti oko 20,000 Eura.

Za premium brand kao što je Audi, MEB Entry platforma će predstavljati i određenu vrstu izazova. Jeftinija priroda ove platforme postavit će određena ograničenja prema proizvođačima. Sličnu a već dobro poznatu situaciju imamo kod Volkswagen Upa, Seata Mii i Škode Citigo koji su prakički identični automobili osim manjih kozmetičkih razlika.

Audi sa svojim premium imidžem će se morati na određen način razlikovati od tri sestrinska proizvođača a da pri tome značajno ne podigne cijenu svoga automobila. Ograničen u tehničkom smislu sa relativno zadanim profilom vozila izvana, Audiju preostaje korištenje kvalitetnijih premium materijala u unutrašnjosti vozila. Ne vjerujemo da će to biti osobit problem za postići jer VAG grupacija je majstor fine diferencijacije svojih klasom i platformom sličnih automobila po brandovima.


Pogledaj galeriju


Audi subkompakt na MEB-u

Povratak na vrhpointer
Zatvori X