Pretraži
Audi pokazao novi S6 i S7 Sportback – i oba su…dizelaši

Audi pokazao novi S6 i S7 Sportback – i oba su…dizelaši

Objavljeno: 12/04/2019 / Autor: Mihael / Foto: Audi

Audi od svojih sportskih limuzina visoke klase nije napravio dramu. Jednostavno je objavio prve slike S6, S6 Avanta te S7 Sportbacka. Najsnažnije verzije novih A6 i A7 modela na europsko tržište nam dolaze po prvi puta kao dizelaši. Ispod haube im se nalazi 3.0-litreni V6 turbodizelski motor koji razvija 350 KS i dizelsko izdašnih 700 Nm okretnog momenta.

Za Audi ovo nije mala promjena za sportske modele iz S linije jer su po prvi puta prešli sa punokrvnih benzinskih sportaša na ekonomične dizelaše i to ne obične nego one u blago-hibridnoj izvedbi. V6 motori u ovim Audijima potpomognuti su električnim kompresorima pogonjenima 48V sustavom. Praktički isto pogonsko rješenje već smo imali prilike upoznati kod povišenog modela SQ5.

Električni kompresor usko surađuje sa klasičnim turbopunjačem, a vrti se na visokih 70,000 okretaja. Svrha mu je pružiti dodatnu snagu motoru tamo gdje mu to tipično može nedostajati. Najbolji primjer je naglo davanje gasa na niskim okretajima motora. Električni kompresor tada uskače u trenutku, treba mu manje od 250 milisekundi. Konkretno, uključuje se kada se motor vrti ispod 1,650 okretaja u minuti.


2020 Audi S6 i S7

2020 Audi S6 i S7

2020 Audi S6 i S7


Možda će zvučati neobično, ali Audi se hvali potrošnjom na svojim novim S6 i S7 modelima izraženog sportskog karaktera. Prema njihovim službenim mjerenjima, potrošnja se kreće između 6.2 litre i 6.5 litara dizela na 100 kilometara, dok se emisija CO2 plina kreće između 164 i 171 g/km.

Da ne biste pomislili da je Audi sasvim zastranio u predstavljanju svojih sportskih modela, tu su i uvijek zanimljivi podaci o ubrzanju i najvećoj brzini. Limuzinski S6 do 100 km/h ubrzava za ravno 5 sekundi dok S6 Avant i S7 Sportback to isto rade 0.1 sekundu sporije. Sva tri automobila su standardno ograničena na najveću brzinu od 250 km/h.

E, sada slijedi najslađi dio. Druga tržišta, Azija, Bliski istok i Sjedinjene Američke Države, ne dobivaju ove pomodne dizelske izvedbe poslovno sportskih S6 i S7 modela. Za njih ostaje rezervirana prava sportska konjica, također u V6 konfiguraciji i to sa nešto manjim radnim obujmom od 2.9 litara ali na benzin. To je motor iz ljutog RS5 Audija, koji razvija 450 KS i 600 Nm. Kao pravi sportaš, u RS5 ubrzava za 3.7 sekundi do stotoke, tako da mrvicu sporije ubrzanje možemo očekivati u velikim S6 i S7 modelima. Voće u susjedovom voćnjaku je uvijek slađe, zar ne?

Audi S6, S6 Avant i S7 Sportback na europsko tržište izlaze ovoga ljeta a cijene će se kretati od 76,500 Eura za S6 limuzinu, preko 79,000 Eura za S6 karavan do 82,750 Eura za S7 Sportback.


Pogledaj galeriju


2020 Audi S6 i S7

Povratak na vrhpointer
Zatvori X