Pretraži
Audi E-Tron Sportback – Audi na struju napada BMW X6 i prema izgledu reklo bi se jako uspješno

Audi E-Tron Sportback – Audi na struju napada BMW X6 i prema izgledu reklo bi se jako uspješno

Objavljeno: 14/05/2017 / Autor: Vozim HR / Foto: Audi

Audi je na auto showu u Šangaju predstavio novi električni koncept – Audi E-Tron Sportback koji je u rangu s BMW X6 i Mercedes GLE kupeom.

Audi E-Tron Sportback je dug 4,90 metara, širok 1,98 metra i visok 1,53 merat, dok međuosovinski razmak iznosi 2,93 metra.

Treba istaknuti da ovaj električni koncept nudi sve karakteristike crossovera, ali i ukošeni zadnji dio krova na koji se nadovezuju vrata prtljažnika, kao kod klasičnog kupea.


Audi e-tron Sportback concept

Foto: Audi


Doduše, postoje i dvije značajne razlike u odnosu na slične serijske modele konkurentskih proizvođača, a to je da je ovaj model znatno niži od potencijalnih rivala BMW-a i Mercedesa, što ga čini elegantnijim, i, kao drugo, umjesto konvencionalnog pogonskog agregata pokreću ga tri elektromotora. Jedan električni motor se tako nalazi na prednjoj osovini, dok su preostala dva na stražnjoj.

Zahvaljujući ovakvom rasporedu,Audi E-Tron Sportback ima pogon na sva četiri kotača, a ukupna snaga tri pogonske jedinice iznosi 435 KS (320 kW), odnosno 503 KS (370 kW) kada je uključen takozvani “boost” mod.


Audi e-tron Sportback concept

Foto: Audi


Električna energija se pohranjuje u litij-ionskom baterijima s kapacitetom od 95 kWh, koje osiguravaju, kako tvrde u Audiju, autonomiju vožnje od preko 500 km. Prema tvorničkim podacima, automobil do stotke stiže za za 4,5 sekundi.

Audi je priopćio da E-Tron Sportback neće ostati samo na razini koncepta

Osim specifične pogonske tehnologije, E-Tron Sportback se od konvencionalnih Audija razlikuje i prema vanjskom dizajnu, čime je jasno naglašena njegova “električna” priroda.



Kao i kod mnogih sličnih konceptnih rješenja, i Audi je postavio male kamere koje su zamijenile vanjske retrovizore s ogledalima, a dolazi i bez kvaka na vratima.

Prošireni lukovi blatobrana prekrivaju pak masivne kotače koji su promjera 23 inča, dok u unutrašnjosti dominiraju digitalni zaslon, a komande su smještene na displeje osjetljive na dodir, pa klasičnih prekidača i gumba gotovo da i nema.

Audi je priopćio da E-Tron Sportback neće ostati samo na razini koncepta, jer je produkcijska verzija planirana za 2019. godinu, kada ćemo vidjeti koja su sve rješenja zadržana u odnosu na ovu dizajnersku studiju.


Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X