Pretraži
100% Električni Porsche Taycan dolazi s dvije Turbo izvedbe (bez turba) i cijenom od 185.456 Eura

100% Električni Porsche Taycan dolazi s dvije Turbo izvedbe (bez turba) i cijenom od 185.456 Eura

Objavljeno: 05/09/2019 / Autor: Petar Bondek / Photo: Porsche AG

Porsche Taycan : Ovo je po mnogim stvarima sjajan Porsche – otvorio je 1.200 novih radnih mjesta, nudi  680 KS (Turbo S 761 KS), , ima autonomiju od 450 km i nažalost – teži kamionskih 2.358 kg i košta između 152.136 i 185.456 Eura u rodnoj Njemačkoj! Tycan ili Tycoon? Hmmm….

Sve oko Taycana ima auru revolucionarnog i pionirskog, osim dizajna – koji je nažalost tradicionalno suzdržan. na prvi pogled se samo radi o Panamerinom bratiću koji voli grliti stabla, a ne o projektu koji je koštao milijardu Eura.

 

Čemu “Turbo”, Meine Damen und Herren?

Izgleda da ni sam Porsche još nije siguran oko marketinškog pozicioniranja ovog modela, pa mu je dao i svima poznati sufikse – Turbo i Turbo S. Iskreno, ništa me kod ovog modela nije tako šokiralo (osim naravno – cijene), jer se čini kao da je Porsche pobrkao kruške i jabuke.

Kineska premijera je potvrdila da su sposobnosti ovog modela (skupa sa specifikacijama) izvan svih poznatih okvira, sviđao nam se ili ne – to im se mora priznati!

Turbo nudi razumnih 625 KS (680 u overboostu) i 850 Nm uz maksimum od 260 km/h, uz 3,2 s do 100 km/h, teži 2.305 kg i ima autonomiju do 450 km, dok Turbo S u overboostu nudi 761 KS, 2,8 s do 100 km/h, 1.050 Nm i 2.295 kg.

 

Najbitniji podatak? 9,8 s do 200 km/h. Auč! 

 

PO čemu je Taycan poseban? Prvi je automobil na svijetu koji ima 800V sustav (standard je 400), čija se baterija može u pet minuta napuniti za daljnjih 100 km.

 

Hey Porsche Taycan , where you gonna run to now?

Od 5 do 80% popunjenosti mu treba malo više od 22 min, a možete ga puniti i preko kućne utičnice. Za odličnu autonomiju je bitna i ista takva aerodinamika (Cd 0.22), a osim truda oko strujanja zraka najviše truda je uloženo u – interijer. Opisati ga u nekoliko rečenica je nemoguće, no unatoč kompleksnosti izgleda skladno, uključujući i suvozački zaslon.

“Hey Porsche” glasovna kontrola je u skladu s cijenom automobila, no takvi su i prtljažnici – prednji od 81 i stražnji od 366 l. Pogon na sve kotače je obavezan za oba modela, pošto imaju elektromotor po svakoj osovini, s tim da je na stražnju spojen mjenjač s dvije brzine – prva je tu radi ubrzanja, druga za visoke brzine na autocesti. Još jedan zgodni Porscheov novitet…

Pogledaj galeriju

Porsche Taycan

Povratak na vrhpointer
Zatvori X