Pretraži
Volkswagen na ozbiljnim mukama sa softverom za ID.3. Tesla s druge strane nema takvih problema, dapače, baš se dobro zabavljaju

Volkswagen na ozbiljnim mukama sa softverom za ID.3. Tesla s druge strane nema takvih problema, dapače, baš se dobro zabavljaju

Objavljeno: 01/04/2020 / Autor: Mihael / Foto: VW

VW na mukama zbog ID3 – Prošlog mjeseca su u javnost procurile informacije o ozbiljnim problemima u kojima se nalazi Volkswagen dok pokušava izvesti na pravi put automobil o kojem praktički ovisi ugled čitave kompanije. Novi Golf je već tu i to svi uzimaju zdravo za gotovo ali oči javnosti su uprte u istinskog nasljednika Bube i Golfa, električni ID3 gradski kompakt.

Problem koji muči Volkswagen je po svemu sudeći softverske prirode jer kod električnih automobila ništa ne ide bez dobro odrađenog, stabilnog i pouzdanog softvera. Hardverski dio, da se izrazimo takvim riječnikom, odnosno mehanika automobila i što je najvažnije tehnologija punjivih baterija kod Volkswagenovog ID3 srećom nisu problematične. S druge strane, kako bi to informatičari rekli, duša svakog računala, sistemski softver stvara probleme ekipi iz Wolfsburga.

 



 

Isprva se pričalo o manjem štucanju i kašljucanju ali se onda ubrzo ispostavilo da se radi o ozbiljnom problemu koji bi mogao Volkswagen jako skupo koštati. Lansiranje električne ID serije za Volkswagen je najvažniji poslovni pothvat od predstavljanja prve generacije Golfa, ako ne i veći jer sada su i ulozi puno veći.


VW na mukama zbog ID3

VW na mukama zbog ID3

VW na mukama zbog ID3


 

VW na mukama zbog ID3

Prvi u seriji, gradski kompakt ID3 zakazan je za lansiranje na tržište ovoga ljeta što je sve samo ne gotova stvar. Navodno je do problema sa softverom došlo zbog šlampavo odrađenog programiranja što je pak posljedica nedostatka stručnog kadra u tom području. Čini se čak da niti veliki Volkswagen ne može odoljeti velikim programskim izazovima.

Situacija je otišla tako daleko da se govori kako su glavešine iz Wolfsburga sada već u žustrim pregovorima sa konkurentskim Daimlerom, matičnom tvrtkom Mercedesa, a neki izvori spominju i da je BMW uključen u cijelu priču. Zanimljivo je da pored cijele te te priče, tri njemačka giganta suvlasnici su zajedničke platforme za kertiranje i navigaciju „Here“.

Jedino što možemo zaključiti da s druge strane Atlantika Elon Musk i Tesla zadovoljno trljaju ruke. Pri tome ne da nemaju problema sa softverom nego samo smišljaju načine kako da naprave novi šaljivi update svojih automobila bežičnim putem i da vam naplate duplo virtualnu opremu automobila ako ste kupili polovnu Teslu.



VW na mukama zbog ID3

Povratak na vrhpointer
Zatvori X